top of page
Writer's pictureAgilitas d.o.o. Sarajevo

Mobilna trgovina (m-commerce) se brzo razvija, s nekoliko trendova koji oblikuju 2024. godinu:


m-commerce_agilitas

Dizajn ultra-responsivnih mobilnih stranica: Web stranice optimizirane za mobilne uređaje su ključne zbog Google-ovog indeksiranja usmjerenog na mobilne uređaje. To poboljšava angažman korisnika, konverzije i vidljivost na pretraživačima. Mobilne aplikacije za maloprodaju: Ove aplikacije nude navigaciju i personalizirana iskustva, što vodi mnoge organizacije da pređu s e-trgovine na m-trgovinu radi bolje prodaje i angažmana kupaca.

Personalizacija s podacima iz nulte strane: Kako se propisi o privatnosti zaoštravaju, organizacije koriste podatke iz nulte strane (dobrovoljno pružene od strane kupaca) za personalizaciju bez kršenja privatnosti.

Integracija Metaverzuma: Brendovi angažuju kupce u virtualnim prostorima unutar Metaverzuma, nudeći nova tržišta za virtualne proizvode i iskustva.

Marketing zasnovan na lokaciji: Korištenje podataka o lokaciji za ciljane oglase i ponude poboljšava korisničko iskustvo i povećava promet u prodavnicama i konverzije.

Dominacija video marketinga: Video sadržaj, posebno na platformama poput YouTube Shorts i TikTok, sve se više koristi za predstavljanje proizvoda zbog veće angažiranosti i stopa konverzije.

Integracija QR koda: QR kodovi se koriste u razne svrhe, od pružanja informacija o proizvodu do poboljšanja angažmana korisnika u marketing kampanjama.

Porast prodaje putem društvenih mreža: Organizacije prodaju direktno na društvenim mrežama, pojednostavljujući proces kupovine i potičući impulzivnu kupovinu.

Naručivanje jednim klikom: To pojednostavljuje proces plaćanja, smanjuje stope napuštanja korpe i povećava zadovoljstvo kupaca.

Glasovna trgovina i chatbotovi: Ove tehnologije se koriste za razgovorne interakcije, poboljšavajući korisničku službu i ukupno iskustvo kupovine.


U pogledu rasta, predviđa se da će m-trgovina porasti po stopi složenog godišnjeg rasta (CAGR) od 25,5% od 2019. do 2024., dosežući 488,0 milijardi dolara, što čini 44% e-trgovine.


Pametni telefoni i tableti su ključni pokretači ovog rasta. Dostupnost jednostavnih opcija plaćanja i atraktivnih korisničkih iskustava na mobilnim uređajima dodatno potiču ovaj trend.


m-commerce_agilitas

Međutim, postoje izazovi:

Spora i nestabilna konekcija: Efikasnost m-trgovine ometa spora ili nestabilna internetska konekcija, što utiče na vremena učitavanja i korisničko iskustvo.

Privatnost podataka: Korištenje mobilnih uređaja kao pohrana podataka izaziva zabrinutost za privatnost, potičući potrebu za strožim politikama zaštite podataka. Fragmentirana penetracija interneta: U nekim regijama, stope penetracije interneta su ispod očekivanja, iako se to unapređuje s povećanom dostupnošću pametnih telefona i pristupačnih "data" paketa.

Ograničenja uređaja: Male veličine ekrana na pametnim telefonima


Ovi trendovi i izazovi ukazuju na to da, iako m-trgovina brzo raste, ona mora prevladati određene tehničke i regulatorne prepreke kako bi ostvarila svoj puni potencijal.


Mi u Agilitasu svojim partnerima več odavno nudimo usluge razvoja m-commerce biznisa. Ukoliko želiš saznati više slobdno nas kontaktiraj.

162 views0 comments

Comentários


Home
About
Contact

LOCATION

500 Terry Francine Street
San Francisco, CA 94158

SOCIAL

TitkTok



Instagram



Youtube

STAY CONNECTED

Get the latest news & updates

info@mysite.com
Tel. 123-456-7890

© 2035 by Site Name.
Created on Wix Studio.

bottom of page